فناوران- علاوه بر این راهکارهای سامسونگ برای زندگی متصل نیز با محوریت «بیکسبی جدید» (New Bixby)، بخش دیگری از این نمایشگاه خواهند بود. بیکسبی جدید، پلتفرم سامسونگ برای هوش مصنوعی است و به همه شرکتها امکان خواهد داد تا از طریق آن با محصولات سامسونگ ارتباط برقرار کنند.
بخش اول این رخداد فروم اروپای سامسونگ است که طی آن نمایندگان رسانه و شرکای شرکت از مناطق اروپا، آسیای جنوب شرقی و آمریکای لاتین به شهر پورتوی پرتغال دعوت خواهند شد. این بخش از نمایشگاه در روزهای 12 تا 22 فوریه برگزار میشود.
در بخش دوم در فاصله روزهای 7 تا 11 مارس نیز سامسونگ میزبان نمایندگان رسانه و شرکتهای حوزه خاورمیانه و کشورهای مشترک المنافع در شهر آنتالیای ترکیه خواهد بود. قسمت نهایی این رخداد، یعنی فروم آسیای جنوب شرقی نیز در روزهای 25 و 26 مارس در سنتوسای سنگاپور پذیرای شرکای اصلی تجاری سامسونگ است.
امسال دهمین دوره نمایشگاه فروم برگزار میشود و به همین مناسبت سامسونگ قصد دارد راهبرد و چشم اندازی تجاری خود را با استفاده از مفهوم «سامسونگ پلازا» با شرکای کلیدیاش به اشتراک بگذارد. از نظر سامسونگ، پلازا جایی است که مردم میتوانند در آن گرد هم آمده، با هم ملاقات، تعامل و ارتباط برقرار کنند.
شرکت سامسونگ قرار است مجموعه کامل سری تلویزیونهای QLED 2019 خود را در این نمایشگاه معرفی کند. این محصولات امسال در بیش از 60 بازار عرضه خواهند شد. به این ترتیب سامسونگ با افزایش مداوم سهم خود از بازار تلویزیونهای 8K، غلبه خود را بر بازار تلویزیونهای بالارده حفظ خواهد کرد.
محصولات اصلی عرضه شده در سری QLED 2019 شامل مدل 8K Q900R است در اندازههای 65 تا 98 اینچی عرضه میشود. مدلهای Q90R, Q80R, Q70R, Q60R با کیفیت 4K نیز در اندازههای 43 تا 82 اینچ به بازار عرضه خواهند شد.
سری جدید تلویزیونهای QLED سامسونگ در مجموع شامل 20 مدل مختلف از جمله تلویزیونهای فوق بزرگ است.