آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 265826
تاریخ انتشار : 14 بهمن 1398 12:57
تعداد بازدید : 4950

از نگاه Brand Finance

هوآوی در لیست ۱۰ برند با ارزش جهان قرار گرفت

هوآوی از نگاه Brand Finance در لیست 10 برند ارزشمند جهان قرار گرفت. این برای اولین بار در تاریخ است که شرکت هوآوی با توجه به آمارهای رو به رشد خود، در این لیست قرار گرفته است.
undefined

فناوران - در گزارش جدید منتشر شده با نام Global 500 2020 از سوی Brand Finance، شرکت هوآوی در جایگاه سومین شرکت چینی لیست ارزشمندترین برندها، با ارزش ۶۵.۰۸۴ میلیارد دلار قرار گرفته، ارزشی که افزایش ۴.۵ درصدی را در مقایسه سال به سال نشان می دهد. 
Brand Finance در گزارش خود درباره هوآوی نوشته: آنچه واضح است، با افزایش حضور هوآوی در بازارهایی که به طور سنتی توسط سرویس دهنده های غربی پوشش داده می شدند، فرصت بزرگی برای صنایع مخابراتی و حوزه 5G هوآوی به دست آمده و این شرکت، وارد رقابت شدیدی شده است. علی رغم این رقابت چالش برانگیز، این شرکت مسیر پیش رو را هموار کرده و با ارزش برند حدود ۶۵.۱ میلیارد دلاری، برای اولین بار در میان ۱۰ برند با ارزش جهان قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش ایالات متحده آمریکا با داشتن  ۲۰۵ شرکت که عددی حدود ۴۵.۴ درصد از ۵۰۰ شرکت برتر لیست را تشکیل می دهد، بهترین عملکرد را با مجموع ارزش برندها به مقدار ۳۲۰۴ میلیارد دلار داشته است. چین با حضور ۷۰ شرکت، معادل ۱۸.۹ درصد و ارزش مجموع ۱۳۳۴ میلیارد دلار، رقابت نزدیکی با آمریکا را تجربه می کند.
بخش فناوری، چشمگیرترین حضور را در بخش باارزش ترین ها دارد و در میان ۵۰۰ شرکت با ارزش جهان، ۴۶ شرکت معادل ۱۴ درصد، از بخش فناوری حضور دارند و مجموع شرکت های حوزه فناوری ارزشی معادل ۹۸۶.۵ میلیارد دلار دارند. هوآوی، تنها برند چینی حوزه فناوری است که در میان ۱۰ برند با ارزش جهان جای گرفته است. 
رشد ارزش برند هوآوی را می توان به تعهد این شرکت به نوآوری، مربوط دانست. امری که باعث شده به طور پیوسته شاهد بهبود رقابت در بخش محصولات و البته ارتقای تجربه کاربران باشیم.
در ابتدای سال ۲۰۱۹ میلادی، هوآوی پیش بینی کرد که ۲۴۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را روانه بازار خواهد کرد تا موقعیت خود را به عنوان دومین شرکت بزرگ سازنده گوشی های هوشمند در جهان، تثبیت کند. این شرکت، بیش از ۴۴ میلیون دستگاه گوشی پرچم دار سری HUAWEI P و HUAWEI Mate را وارد بازار کرد که در مقایسه سالانه، این رقم افزایش ۵۰ درصدی را نشان می دهد. 
 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :