fanavaran
آخرین اخبار
سرویس های خبری
پربیننده ترین خبرهای سرویس
یادداشت سرویس
اخبار برگزیده سرویس
گفت و گوی سرویس
گزارش سرویس
{#foreach $T.table as record}{#/for}
facebook RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره خروجی XML خروجی متنی
کد خبر : 263898

مادایران و مانترا نمایندگان خدمات پس از فروش هواوی شدند

توجه به خدمات پس از فروش و ارایه مناسب آن به مشتری ها، یکی از اصل های مهم برنامه راهبردی شرکت هواوی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن هوشمند در جهان است. ارایه خدمات مناسب و استاندارد در ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.
undefined

آی تی من- شرکت هواوی مانند گذشته عمل به تعهدهای خود را به عنوان بهترین روش برای افزایش رضایت مندی خریداران محصولاتش در نظر دارد. همان طور که در  4 سال گذشته با وجود تحریم ها، نه تنها به خدمت رسانی به مشتری های ایرانی خود ادامه داده بلکه  به شکل مستمری فعالیت هایش را در ایران گسترش داده است. این شرکت بزرگ چینی به تازگی و پس از بررسی های متعدد، دو شرکت نام آشنا «مادیران» و «مانترا» را به عنوان نمایندگان رسمی خود برای اجرای تعهداتش در ایران انتخاب
 کرده است.
در گذشته شرکت «حامی» خدمات پس از فروش هواوی را بر عهده داشت اما در حال حاضر تمام محصولات هواوی که به شکل رسمی وارد ایران می شوند، تحت حمایت خدمات پس از فروش شرکت های «مادیران» و «مانترا» هستند. هواوی برای راحتی مشتری های خود، روش های آسان و در دسترسی را  جهت بررسی ضمانت دستگاه های خود در نظر گرفته است. به این صورت که اعتبار سنجی گارانتی هواوی از سه طریق ارسال کد IMEI به مرکز پیامکی (100042000)، تماس با مرکز پشتیبانی شبانه روزی به شماره ی 02142000  یا مراجعه به قسمت پشتیبانی در سایت رسمی شرکت هواوی به  این آدرس امکان پذیر است: consumer.huawei.com/fa
همچنین برای اطلاع از آدرس، شماره تماس، ساعت های کاری و موقعیت مکانی مراکز خدمات مادیران و مانترا روی نقشه می توان به سایت ذکر شده و قسمت «مکان مراکز خدمات» مراجعه کرد.
امیدواریم تمام شرکت های بزرگ و پیشرو در تکنولوژی های روز جهان مانند هواوی، به بهبود کیفیت خدمات، حل مشکلاتی مانند سرگردانی خریداران برای نحوه دریافت خدمات و رفع مشکلات موجود در تامین قطعات محصول در ایران  توجه کنند. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :