آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 190717
تاریخ انتشار : 20 شهریور 1395 10:27
تعداد بازدید : 1874

راه اندازی کسب و کار در ۲۴ گام

راه اندازی یک کسب وکار همیشه با ابهام و استرس و پرسش های فراوانی روبه رو است. فرقی نمی کند کاری که می خواهید انجام دهید کسب و کاری بزرگ یا کوچک باشد. در آغاز باید به دنبال پاسخ سوال های اساسی بگردید. از کجا باید شروع، چه مدلی را باید انتخاب و چه مراحلی را باید طی کرد؟

کتاب « راه اندازی کسب وکار» راهنمایی عملی برای کارآفرینان است که با مطالعه و دقت در نکات آن می توانند با کل فرآیند کارآفرینی و طراحی یک کسب و کار آشنا شوند و توانایی تحلیل مدل های مختلف را به دست آورند. معمولا در جریان طراحی کسب و کار و عرضه محصولات مراحلی از قلم می افتد که به ظاهر بی اهمیت اند اما در زمان بهره برداری پروژه خود را نشان می دهند. این کتاب مرحله به مرحله، ساختار و دانش مورد نیاز کارآفرینان را برای افزایش سطح موفقیت شان ارائه می دهد و برای افرادی که در صدد طراحی و اجرای یک کسب وکار جدید و یا احیای آن هستند نظم و انضباط ذهنی به ارمغان می آورد. کتاب حاضر کمک می کند ایده های شما از مرحله ذهنی عبور کرده و عملیاتی شود.
کتاب حاضر را شاید بتوان خلاصه سرفصل هایی دانست که در دانشگاه ام آی تی تدریس می شود، بعلاوه تجربه ای که نویسنده در طول ۲۵ سال سابقه موفق در کسب و کار داشته و در اختیار خوانندگان کتاب قرار داده است. بیل اولت مدیر عامل مرکز کارآفرینی مارتین تراست در دانشگاه ام آی تی و یکی از مدرسان ارشد در زمینه طراحی کسب وکار است . آثار او تاکنون جوایز متعددی کسب کرده است که آخرین آنها جایزه معتبر آدولف اف. مونوسون برای مشاوره کارآفرینی در ام آی تی بود که در سال ۲۰۱۳ به او اهدا شد.
در این کتاب ۲۴ گام برای موفقیت کسب وکارهای نوپا طراحی شده است. گام هایی که از یکدیگر مجزا هستند و می توانند در شش دسته موضوعی تفکیک شوند. هر گام باید در نظم عددی خودش تمام شود. با آغاز هر مرحله شما قادر به تجدید نظر در مراحل قبل و بهینه سازی آنها خواهید بود. 
کتاب « راه اندازی کسب وکار» را انتشارات آریانا قلم روانه بازار نشر کرده است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :