آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 234212
تاریخ انتشار : 2 اسفند 1396 15:52
تعداد بازدید : 1327

3 کارگاهی که کسب وکارتان را تکان خواهد داد

برای کسب وکارتان به مهارتهای دیجیتال نیاز دارید؟ به دنبال یک راه مطمئن برای کسب درآمد هستید؟ میخواهید برای کسب وکارتان سایتی درست کنید بدون اینکه بابت طراحی آن هزینه ای پرداخت کنید یا اینکه آن را به طراح دیگری بسپارید؟ محتوای شما تاثیرگذار نیست و تعامل لازم را با مخاطبانتان ایجاد نمیکند؟ از ابزارهای دیجیتال استفاده میکنید اما در نهایت از میزان تاثیرگذاری فعالیت هایتان اطلاع پیدا نمیکنید؟


اگر شما هم با چنین مشکلاتی روبه رو هستید، میتوانید راهحل آنها را در کارگاههای بهمن ماه آکادمی کارآفرینی تهران که در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد، بیابید.

دوره طراحی سایت با وردپرس بدون دانش برنامه نویسی نیز در دو روز پنجشنبه و جمعه در دانشگاه تهران برگزار میشود. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای open source و رایگان است که به وسیله آن میتوان سایت یا وبلاگ خود را به آسانی مدیریت کرد. امروزه وردپرس یکی از پرطرفدارترین و کاربردیترین ابزارهای طراحی و مدیریت سایت محسوب میشود. آَشنایی با سرور، هاست و دامنه، طراحی سایت روی شبکه داخلی، ساختار، پوسته، افزونه و قالب، انتشار مطالب مختلف در وردپرس و انتقال سایت از سرور داخلی به اینترنت از جمله مطالبی است که در این کارگاه مطرح میشوند.


کارگاه تولید محتوای حرفه ای در روز 26 بهمن برگزار خواهد شد. تولید محتوا یکی از مهمترین و موثرترین راههای ارتباطی در تمام سفر مشتری است. انتشار محتوای مناسب با استراتژی هوشمندانه میتواند مخاطبان را به مشتریان وفادار تبدیل کند.

طراحی استراتژی محتوا، شناخت پرسونا، شاخص های عملکرد، تقویم انتشار، محتوا در شبکه های اجتماعی، بهینه سازی و سئو محتوا و تحلیل و تهیه گزارش محتوای انتشاریافته برای تعیین نقشه راه آینده به صورت کاربردی از جمله مطالبی هستند که در این کارگاه مطرح میشود.

مدرس کارگاه بابک نقاش، نویسنده، خبرنگار و بازاریاب محتوا است. او نزدیک به 15 سال سابقه مطبوعاتی در حوزه فناوری دارد. نقاش در حال حاضر به عنوان استراتژیست، مشاور و مجری طرح های تولید و بازاریابی محتوا فعالیت می کند.




کارگاه سوم کارگاه کاربردی گوگل آنالیتیکس است که در پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار میشود. گوگل آنالیتیکس یکی از مهمترین ابزارهای رایگانی است که در اختیار صاحبان سایتها است تا با آن به اندازهگیریی و اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی بپردازند.

گوگل آنالیتیکس به کاربران کمک میکند کانالهای ورودی بازدیدکنندگان و رفتار آنها را بررسی کنند و هدفگذاری کنند و نرخ مشارکت بازدیدکنندگان را رصد کنند. فیلترکردن گزارشها، بررسی ترافیک سایت، ارزیابی بازخوردهای سئو و ساخت اهداف (Goals) و بررسی آنها از جمله مباحث هستند که در این کارگاه مطرح میشوند. مدرس این کارگاه نیز حامد فردوسآرا است که هماکنون موسس و مدیرعامل چی بپوشم و مشاور فلایتیو است.

و اما برگزارکننده این کارگاه ها

وحید قنبری زاده دبیر آکادمی کارآفرینی تهران، برگزارکننده کارگاه و سمینارهای کسب وکاری و استارتاپی در دانشگاه های کشور، می گوید: "آکادمی کارآفرینی تهران فعالیت خود را از سال 93 با مجموعه سمینارهای علمی فرهنگی  کافه کارآفرینی، جهت رشد اکوسیستم کارآفرینی کشور در دانشگاه تهران آغاز کرده است."

کافه کارآفرینی از آذر 93 تا اسفند 94 بیش از 20  بار در دانشگاه های شهر تهران از جمله دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف و شهرهای اراک و قم برگزار شده است. در کافه کارآفرینی  شرکت هاي موفقی همچون آپارات، نت برگ، شیپور، اسنپ و... سخنرانی کرده اند. کافه کارآفرینی در 20 رویداد خود میزبان بیش از 4000 نفر از جوانان و دانشجویان مقاطع و رشته های متنوع بوده است. در مجموع بیش از 35 کارآفرین جوان و باتجربه، 8 مدیر شتابدهنده و 6 استاد دانشگاه و 2 سخنران دولتی در این رویدادها حضور داشته اند.

آکادمی کارآفرینی تهران علاوه بر سمینارهای تجربی انگیزشی، بیش از 40 کارگاه کسب وکار و استارتاپی با حضور بیش از 1500 فراگیر برگزار کرده است.


پبشنهاد ویژه آکادمی کارآفرینی تهران به علاقهمندان برای حضور در هرکدام از کارگاهها تخفیف 20%  است. شما میتوانید با وارد کردن کد fanavaran هنگام ثبت نام از این تخفیف بهرهمند شوید.

ثبت نام و توضیحات بیشتر





نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :