#به_وقت_شام
Mira Ghorbanifar : اینکه عده ای راگریم کرده اند به شکل داعش و راهی پاساژ کوروش کرده اند، واقعا تبلیغ خلاقانه است؟ پخش کننده فیلم یا اوج، تهیه کننده به وقت شام برای این تبلیغ بایدموردپرسش قراربگیردکه این چگونه تبلیغی است. کم ترین نتیجه خلاقیتشان عادی سازی خشونت و عادی نشان دادن حضورداعش در تهران است.
شبنم رحمتی: یعنی کسی به اینا مشاوره نداده این نحوه تبلیغ چه اثرات منفی داره؟ همیشه تعداد زیادی بچه در مجتمع کوروش هست. میفهمی دیدن ناگهانی داعش وسط مرکز خرید چه تاثیری رو روان بچه ها می ذاره؟
Mohsen.azarm: یعنی همین که یکی فکر کند با داعشی های اسب سوار و شمشیربه دست در سینما کوروش می تواند برای «به وقت شام» تماشاگر پیدا کند یعنی دهه اش گذشته. آدم یاد دیالوگ سلحشور (رضا کیانیان) در «آژانس شیشه ای» می افتد: «مربی شما بعدِ جنگ سینما زیاد می رفتی؛ نه؟»
فریور خراباتی: هیچ بعید نیست توی خیابون یکی با لگد بزنه وسط پامون و بگه: درد داشت؟! حالا ببین داعش بزنه چی میشه، برو به وقت شام رو ببین!
Azade: والا ایجاد رعب و وحشت تو همه جای دنیا بین مردم مجازاتش خیلی سنگینه، ولی عجیبه که اینجا بهشون سیمرغ بلورین هم تعلق میگیره!
Saeed Barabadi : آبروریزی #به_وقت_شام یک درس هنری مهم هم است: فرم می تواند محتوا را مسخ کند، همچنان که سیاست می تواند یک فیلمسازِ منتقد را وابسته کند. پایان روند این استحاله، مسخ کامل خود هنرمند و اثر اوست: فیلمی که قرار بود مدافع «امنیت داریم» شود، با مماشات پلیس، امنیت یک مرکز خرید را از بین می برد.
nazaninmatinnia: تبلیغ محیطی مثل فرستادن شخصیت فیلم و سریال توی خیابون مثل واکینگ دد یا گیم آو ترون و... همه جا مرسومه. اما تو ایران و جامعه ای که آشنایی با این تبلیغات نداره، نمونه داعش فرستادن وسط مردم یعنی دشمنی با مردم و منفعت طلبی و خودخواهی به قیمت ایجاد وحشت عمومی.
mohammad_tavakoli: حضور نظامی در عرصه فرهنگ، در نهایت می شود همان که برای تبلیغات «به وقت شام» در «کوروش» دیدیم.
زهیر موسوی: طبق قانون اگر مدعی العموم به ماجرای دیشب پاساژ کوروش ورود کنه، کسانی که مردم رو ترسوندن به 74 ضربه شلاق محکوم می شن.
مه سا سیما: چند نفر با گریم داعشی و اسلحه و اسب و تشکیلات برای تبلیغ فیلم به وقت شام پاشدن رفتن تو یکی از مراکز خرید پر تردد تهران. خب نمی گید یه خانوم باردار یا یه پیرزن یا یه بچه ببینه و باور کنه چه صدمه روحی می بینه؟ تیم تبلیغاتیه عزیز این چه کاری آخه؟
#برجام
روزآروز: محمدجواد فتحی نماینده تهران: معتقدم ما در داخل کشور برجام را به شکست رساندیم و آن را تبدیل به چماقی برای سرکوب جریان سیاسی رقیب و وسیله عقده گشایی سیاسی داخلی قراردادیم. واقعیت این است که نقش ما در به سرانجام نرسیدن این توافق به مراتب بیش از عناصر خارجی است.
این حرف ها نماد وادادگی و بدهکاری ذهنی و روانی ایشان و علاقمندانش به غرب است.
Pooria Asteraky: این حرف ها نماد وادادگی و بدهکاری ذهنی و روانی ایشان و علاقه مندانش به غرب است. کشور را محکوم می کند چون چهار نفر به واسطه حق طبیعی شهروندی با برجام مخالف بودند و نق زدند. اجرای کامل تعهدات ایران را نادیده می گیرد و غرب را از تمام خباثت ها و زورگویی ها تبرئه می کند.
مینا ورشوچی: خروج آمریکا از برجام به نفع ایران در منطقه و سطح بین الملل است. باعث قدرت روسیه می شود و نقش میانجیگری آمریکا در روابط بین الملل کم رنگ می شود. خروج از برجام اعتبار آمریکا را نیز در بین کشورها کاهش می دهد چون همه تجربه مذاکره با آمریکا را جلو خود می بینند.
mohsen bayatzanjani: ساده ترین سوال از #حسین شریعتمداری و دیگر دوستانش را شاید کسی نپرسیده باشد که این برجام اگر همه اش نفع برای آمریکا بود و همه اش ضرر برای ما، چرا آمریکا دنبال به هم زدن و خروج از آن است؟!
Ali Nasri: امروز سیاست متکبرانه و ظالمانه آمریکا در قبال ایران به ابهامات نسل بعد از انقلاب پاسخ می دهد. نسلی که با گله مندی از پدران خود می پرسید که چرا انقلاب کردند و به «آمریکا ستیزی» متهم شان می کرد، اینک خود مستقیماً طعم تلخ سلطه جویی خارجی را می چشد و فرزند همان انقلاب می شود.
محمد پاداش: اولین چیزی که با خروج از برجام از سوی ترامپ ذبح می شود، کانال ارتباطی میان واشنگتن و تهران است که به واسطه آن قضیه دستگیری ملوان های آمریکایی در خلیج فارس فیصله یافت. آمریکا خوب می داند با خروج از برجام، آمریکاییانی که در ایران زندانی هستند یا می شوند به این زودی ها تحویل داده نخواهند شد.