راه اندازی سامانه جدید ثبت شکایت مشترکان ICT
وزارت فاوا - مجید حقی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایت های مشترکان با هدف بهره مندی از نظرات برای ارتقای بهبود کیفیت ارایه خدمات، نظارت موثرتر بر عملکرد ارایه دهندگان خدمات، سرعت دادن به رفع اشکالات شبکه های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی راه اندازی شده است.
در سامانه جدید امکان ثبت شکایت ها براساس موقعیت جغرفیایی مکان، نوع سرویس های متداول و به تفکیک ارایه دهندگان خدمات وجود دارد.