رشد ۳۹ درصدی شکایات از وضعیت عرضه کالا و خدمات
وزارت صنعت - سال گذشته در مجموع تعداد ۲۶۲ هزار و ۶۴۹ فقره شکایت پیرامون کالا و خدمات از طریق ستاد خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها اخذ شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد افزایش داشته است.
در ارتباط با نحوه دریافت شکایات در مجموع ۱۷۲ هزار و ۲۷۹ فقره (۶۶ درصد) تلفنی، ۵۴ هزار و ۵۳۵ فقره (۲۱ درصد) حضوری و ۳۵ هزار و ۸۳۵ فقره (۱۳ درصد) کتبی بوده است.