آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 255101
تاریخ انتشار : 27 فروردین 1398 11:53
تعداد بازدید : 70

رشد ۳۹ درصدی شکایات از وضعیت عرضه کالا و خدمات

وزارت صنعت - سال گذشته در مجموع تعداد ۲۶۲ هزار و ۶۴۹ فقره شکایت پیرامون کالا و خدمات از طریق ستاد خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها اخذ شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد افزایش داشته است.
undefined
 در ارتباط با نحوه دریافت شکایات در مجموع ۱۷۲ هزار و ۲۷۹ فقره (۶۶ درصد) تلفنی، ۵۴ هزار و ۵۳۵ فقره (۲۱ درصد) حضوری و ۳۵ هزار و ۸۳۵ فقره (۱۳ درصد) کتبی بوده است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :