رییس کمیسیون صندوقهای مکانیزه فروش سازمان نصر:
ارتباطات خوب سازمان در تسهیل قوانین و توسعه کسب و کارها بسیار موثر است
رییس کمیسیون صندوق های مکانیزه فروش در ابتدای شروع به کار این کمیسیون، از برنامه های بلند مدتی خبر می دهد که اعضای آن در پیش گرفته اند.
نصر تهران- کمیسیون صندوق مکانیزه فروش یک کمیسیون نوپا در میان کمیسیونهای این دوره سازمان به حساب میآید، اما پیش از این به مدت ۵ سال به عنوان کارگروه صندوقهای مکانیزه فروش در دل کمیسیون سخت افزار مشغول به فعالیت بوده است.
محمد گلستانی رییس این کمیسیون که بیش از ۳ ماه از تاسیس آن نمیگذرد میگوید هر چند این کمیسیون تازه تاسیس است اما فعالیتهای اعضا مدتهاست که در قالب یک گروه فعال در کنار یک دیگر مشغولند.
گلستانی میگوید: این کمیسیون با ۲۱ عضو که اکثرا بازیگران بزرگ این صنعت هستند،کار خود را شروع کرد. خوشبختانه هماهنگی خوبی داریم و کارهای بزرگی را قبلا انجام دادهایم. هدف ما این است که این کمیسیون را بهتر به دیگر دستاندرکاران معرفی کنیم و ارتباطات و تعاملات خوب سازمان با سازمانهایی مثل سازمان ملی فناوری استفاده کنیم. بین اعضای ما از فعالان سختافزاری، نرمافزاری شبکه، psp و غیره وجود دارد یعنی تقریبا از تمام حوزهها ما همکارانی داریم که با موضوع صندوقهای مکانیزه به نوعی درگیرند.
گلستانی حضور اعضای صنف در اتاق بازرگانی را نکته مهم و تاثیرگذاری میداند و معتقد است هرچه نفوذ سازمان در سازمانهای فراگیر و قانونگذار بیشتر شود به نفع تمام اعضاست. او اضافه میکند: تسهیل قوانین در مواردی مانند واردات و ثبت سفارش به طور مستقیم یا غیر مستقیم به نفع تمام اعضا است، اما انتظار نداریم این کمیسیون برای اعضا بازار ایجاد کند. این مساله موضوع بازاریابی است کاری که سازمانها در حیطه فعالیت خود انجام میدهند، این همکاریها و تعاملها از جنس آنچه ما در سازمان و اتاق بازرگانی انجام میدهیم، قرار است سیستمی به وجود بیاورند که هرکس بتواند کسب و کار خود را گسترش دهد.
رییس کمیسیون صندوقهای مکانیزه فروش در ابتدای شروع به کار این کمیسیون، از برنامههای بلند مدتی خبر داد که اعضای آن در پیش گرفتهاند.
گلستانی میگوید: بیشترین انرژی این کمیسیون صرف ایجاد تعامل بهتر و سازنده با سازمانهایی چون سازمان صمت، سازمان امور مالیاتی، بانک مرکزی، سازمان فناوری اطلاعات و سازمان اطلاعات و امنیت کشور خواهد شد.همچنین کارگروهی با نام مدیریت و تامین داخلی تشکیل خواهد تا اعضای کمیسیون بتوانند بازار خود را از نظر قیمت، کیفیت، سطح کیفی خدمات و پاسخگویی به مشتری، مدیریت کنند.