تفاهم نامه توسکا و معاونت علمی و فناوری برای توسعه استارتاپ ها
به دنبال انعقاد تفاهمنامهای میان ستاد توسعه فناوریهای حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری و مرکز نواوری و شتابدهی رسانه ای توسکا، کسب و کارهای نوپای دیجیتال توسعه می یابد.
معاونت علمی - در پی تفاهمنامه همکاری در توسعه کسب و کارهای نوپای دیجیتال با معاونت علمی ریاست جمهوری، این تفاهمنامه در راستای ایجاد بستری برای حمایت از استارتاپها منعقد شد. مرکز نوآوری و شتابدهی رسانهای توسکا در راستای توسعه کسب وکارهای دیجیتال و انجام نقش حمایتی از استارتاپهای دیجیتال کشور راهاندازی شده است. توسکا در نظر دارد تا با تهیه بستههای تبلیغی برای استارتاپها، زمینه توسعه آنها را فراهم آورد. این بستهها هر یک دارای مبلغ مشخصی تبلیغ در شبکههای مختلف و برنامههای مختلف است و استارتاپها بر طبق ارزش گذاری کارشناسان شتابدهنده میتوانند از این بستهها استفاده کنند.استارتاپهای نوپا، استارتاپهای با محصول نخست هستند که تاکنون تبلیغات کلان محصول خود را با استفاده از انواع رسانههای مختلف دیداری، شنیداری، دیجیتال و محیطی نداشتهاند. این استارتاپها اغلب دارای حداکثر پنج نفر نیروی انسانی بیمه شده بوده و محصول آماده ارایه به بازاری دارند که نیاز به تبلیغات و معرفی محصول دارد. استارتاپهای علاقمند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس
tooska.ir مراجعه کنند.