آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 256152
تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1398 11:37
تعداد بازدید : 135

سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران:

تنوع سبد صادراتی در گرو تجاری سازی ایده ها است

سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران نمایشگاه دائم صادرات و فرصت های سرمایه گذاری را فرصتی برای فرهنگ سازی تولید و تجارت در کشور دانست و در صورت توفیق این مجموعه در چشم اندازی که برای خود متصور است، آن را نمونه ای برای شکل گیری سایر مجموعه های مشابه در سراسر کشور ارزیابی کرد که می تواند به کشف استعدادها، تجاری سازی ایده ها و جلب سرمایه گذار برای تنوع بخشی به سبد تولیدات صادراتی منجر شود .
undefined
سازمان توسعه تجارت - محمدرضا مودودی با تأکید بر اینکه چنین مراکزی اگر به درستی مدیریت و حمایت شوند می‌توانند زمینه‌ای برای توسعه فرهنگ برند در کشور و تقویت هویت رقابتی و هویت ملی شود، گفت: امروزه هدف اصلی مخالفان ایران، هویت ملی مردم است و آنان با نشانه‌گرفتن این هویت در صدد ایجاد ناامیدی و بی‌اعتمادی و گسترش شکاف میان مردم و نظام هستند اما این کشور ذخایر عظیم تاریخی، فرهنگی، اقلیمی و صنعتی دارد که افتخارآمیز و غرورآفرینند و ما نباید بگذاریم که این هویت آسیب 
ببیند.
وی با بیان اهمیت ایجاد فضای مناسب برای رشد نسل جوان و آینده‌سازان کشور، افزود: این مرکز مجموعه‌ای است که به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کند تا حد زیادی با فضای کسب و کار و با برندهای برتر کشور از نزدیک آشنا شوند و در کنار شرکت های بزرگ، چشم انداز آینده خود را از ابتدای راه دیده و چالش‌های مسیری که پیش رو دارند را پیش بینی کنند و برای تحقق آرزوها و آمال‌شان بکوشند و مبارزه کنند.
مودودی بیان کرد: فرآیند با ارزش تبدیل ایده به محصول با کمک ظرفیت علمی و ظرفیت اجرایی دو نسل جوان باتجربه، و در عین حال ایجاد فرصت هم‌اندیشی و آموزش و تحقیق و توسعه در این مکان، کل چرخه تولید ناب را کامل خواهد کرد.
دبیر کمیسیون ملی برند ایران گفت: با توجه به ضرورت ترویج و ارتقای جایگاه نام و نشان تجاری و برند ملی ایران در عرصه بین المللی و اهمیت آن در تجارت خارجی کشور، این مرکز با حمایت سازمان توسعه تجارت می‌تواند بستر مساعدی برای همگرایی میان تولیدکنندگان، ایده پردازان و فعالان اقتصادی و تجاری ایجاد کند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :