آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 257529
تاریخ انتشار : 12 تیر 1398 12:41
تعداد بازدید : 87

خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی به 60 مورد می رسد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: خدمات غیرحضوری رضایت خاطر جامعه تحت پوشش را به همراه خواهد داشت و توسعه این بخش از خدمات سازمان با جدیت بیشتری پیگیری می شود.
undefined
فارس- مصطفی سالاری در جلسه ای که به منظور ارزیابی روند توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی با حضور مدیران ارشد این سازمان و ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران کل تامین اجتماعی سراسر کشور برگزار شد گفت: برای تحقق اهداف سازمان در زمینه توسعه خدمات غیرحضوری بایستی مشوق هایی برای استفاده از این خدمات ایجاد و مراحل توسعه این بخش از خدمات به گونه ای طراحی شود تا در دوره زمانی مشخصی خدمات صرفا به صورت غیرحضوری ارایه و خدمات حضوری حذف شود.
سالاری بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای پایان دادن به ارایه همزمان خدمات حضوری و غیرحضوری تأکید کرد و افزود: بایستی خدمات غیرحضوری با مزایای قابل توجهی همراه باشد تا مخاطبان سازمان بهره برداری از خدمات غیرحضوری را به مراجعه حضوری به واحدهای اجرایی ترجیح دهند.
وی با بیان این که در مراحل اولیه توسعه خدمات غیرحضوری برای استفاده از تعداد محدودی از خدمات مراجعه حضوری نیز مورد نیاز است، گفت: برای حذف مراجعه حضوری درباره این خدمات باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد و خدمات به صورت کاملا غیرحضوری ارایه شود.
سالاری تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف توسعه خدمات غیرحضوری و دولت الکترونیکی ارتقای شفافیت و سلامت اداری است که این امر با حذف خدمات حضوری محقق می شود و ارایه خدمات حضوری و غیرحضوری به صورت همزمان کمکی به تحقق این هدف نمی کند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: درحال حاضر بیش از 40 خدمت سازمان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری قابل ارایه است و در آینده بسیار نزدیک تعداد خدمات غیرحضوری قابل ارایه به بیش از 60 خدمت می رسد.
قائم موهبتی، معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: با برگزاری منظم جلسات ارزیابی توسعه خدمات غیرحضوری مشکلات و نقاط ضعف سامانه های خدمات غیرحضوری برطرف شده و روند ارتقاء این خدمات به خوبی درحال انجام است.
وی افزود: توسعه خدمات غیرحضوری از مهمترین اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در سال های اخیر است و مرحوم نوربخش برای تحقق این برنامه اقدامات اساسی انجام دادند. مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی نیز برای تحقق اهداف سازمان در این زمینه تلاش مضاعفی داشته و از تمامی ظرفیت ها استفاده می شود.
در این جلسه مدیران کل استان ها و مدیران و کارشناسان واحدهای تخصصی سازمان تأمین اجتماعی نیز به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود درباره توسعه خدمات غیرحضوری پرداختند


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :