آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 258587
تاریخ انتشار : 22 مرداد 1398 12:21
تعداد بازدید : 429

برندسازی در ایران جدی گرفته نشد

فناوران- سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه در آینده نزدیک انجمن ملی برند در ایران آغاز به کار خواهد کرد، گفت: باید برندهایی را ایجاد کنیم که امکان کنار گذاشتن شان با تحریم یا سایر محدودیت ها وجود نداشته باشد.
undefined

محمدرضا مودودی اظهار کرد: یکی از مسایلی که در اقتصاد ایران مغفول مانده و همین مساله هزینه هایی را برای کشور ایجاد کرده، نداشتن برندهای بزرگ اقتصادی در فضای بین المللی است. 
منبع: ایسنا


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :