برنامه ویژه توییتر برای کمک به سایر رسانه ها
کمپانی های ادوبی، توییتر و نیویورک تایمز در همکاری با یک دیگر روی استانداردی کار می کنند که به ناشران اصلی و واقعی محتوا، اعتبار می دهد.
فناوران- این اتحاد سه گانه طرحی را با نام Content Authenticity Initiative یا اصالت محتوا منتشر کرده است.
هدف این پروژه ساخت استانداردی برای توزیع محتوای چندرسانه ای است. به صورت کلی شما می توانید با بررسی آن فایل پی ببرید که یک تصویر یا ویدیو مشروع است یا نه.
این رویکرد شامل یک سیستم ادوبی انتخابی است که به سازندگان و ناشران اجازه می دهد که اطلاعات انتشاراتی امنی را به محتوایی که به اشتراک می گذارند بیفزایند.
تولیدکنندگان اعتبار دریافت می کنند و این در حالی است که کاربران روزانه می توانند در «دنباله انتساب» رسانه ردیابی داشته باشند.
این طرح تنها زمانی به صورت رسمی اجرا می شود که کمپانی های دیگری به آن بپیوندند.
منبع: رایورز