آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 271869
تاریخ انتشار : 26 شهریور 1399 12:32
تعداد بازدید : 4584

با نام Shorts

یوتیوب محصولی برای رقابت با تیک تاک معرفی کرد

یوتیوب، دیروز رسما عرضه محصولی با نام Shorts را اعلام کرد که همانند تیک تاک، ویدیوهای کوتاه به صورت زنده درون اپلیکیشن یوتیوب پخش می شود.
undefined

آی تی من- تیک تاک امروزه به اپلیکیشن و شبکه اجتماعی محبوبی به ویژه بین کودکان و نوجوانان بدل شده و خیلی از غول های فناوری آمریکایی هم قصد دارند هر جور که شده، این نوآمده  پرطرفدار را تصاحب کنند. از سوی دیگر، شرکت های دیگری مانند اینستاگرام نیز به روش دیگری عمل کرده و می خواهند فرمت این شبکه اجتماعی را کپی کنند. یوتیوب نیز همین روش را در پیش گرفته و محصولی مشابه را معرفی کرده است.

محصول یوتیوب که شورتس (Shorts) نام دارد، امکان پخش ویدیوهای کوتاه را می دهد. این شرکت که اخیرا ویدیوهای کوتاه چند ثانیه ای را در اپلیکیشن موبایل خود، برجسته می کند، با شورتس یک گام به جلو برمی دارد و ابزارهای خلق ویدیو مشابه تیک تاک و Reels را نیز ارایه می کند. این امکان به صورت نسخه بتا فقط در هند عرضه خواهد شد.

بنا به اعلام یوتیوب، هر ویدیوی شورتس حداکثر 15 ثانیه خواهدبود. همچنین یوتیوب با توجه به در اختیار داشتن کتابخانه بزرگی از موسیقی های با مجوز، امکان ضبط ویدیو با موسیقی های دلخواه در پس زمینه را نیز می دهد. علاوه بر این، کاربران می توانند در زمان فیلم برداری، شمارنده ثانیه ای زمان را نیز ببیند، سرعت ضبط ویدیو را کنترل کنند یا از امکانات خلاقانه آن درون اپلیکیشن موبایل یوتیوب بهره ببرند.



نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :